Veelgestelde vragen

Heb je een vraag of zoek je een oplossing voor jouw probleem? Wellicht kan je het antwoord op je vraag hieronder vinden. Staat jouw vraag er niet bij? Rechtsonderin kan je een vraag stellen via onze chat of neem dan contact op via onze contactpagina.

Betaling

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Er kan betaald worden via iDeal en via overboeking. Je hoeft slechts de stappen te volgen die worden gegeven bij het betalen en te kiezen voor iDeal of overboeking.

Bij overboeking kan het 1 á 2 werkdagen duren voordat de betaling ontvangen is. Kies voor iDeal als je direct aan de slag wil met het lezen van ons e-book of onze online cursus.

Wil je met een ander middel betalen? Neem dan contact met ons op.

Kan er op rekening betaald worden?

Dat is mogelijk. Als je op rekening wilt betalen, neem dan contact met ons op.

Facturatie

Staat er BTW op de factuur?

Ja, op de factuur staat vermeld hoeveel BTW er is betaald.

Kan ik een factuur op bedrijs(naam) krijgen?

Ja, dat kan. Vul bij het bestellen van een product uw bedrijfsgegevens in of stuur na aanmelding een bericht via ons contactformulier met de juiste (bedrijfs)gegevens. Binnen 48 uur sturen wij de factuur met de juiste gegevens per e-mail toe.

Kan ik iemand anders laten betalen?

Ja. Kies in dat geval voor de optie ‘Overboeking’ bij het afrekenen. De betalingsgegevens krijg je achteraf via e-mail toegestuurd na het afronden van je bestelling. Deze gegevens kan je vervolgens doorsturen.

Opmerking: de bestelling wordt pas officieel als de betaling ontvangen is. Dit kan 1 á 2 werkdagen duren.

Online cursus

Waar kan ik inloggen?

Klik hier om in te loggen zodat je aan de online cursus kunt beginnen. Vul je e-mailadres en wachtwoord in en klik op ‘Inloggen’.

Via deze pagina vind je ook je bestelgeschiedenis, downloads en kan je je profiel bekijken en/of gegevens bijwerken.

Wanneer kan ik beginnen?

Je kunt meteen beginnen nadat je inschrijving is bevestigd. Bij iDeal betaling is dat meteen. Bij de betaalmethode ‘Overboeking’ kan het 1 á 2 dagen duren voordast de betaling is ontvangen en je bestelling is bevestigd.

Ik kan niet inloggen. Wat nu?

In de meeste gevallen lukt het inloggen niet, omdat je een verkeerd wachtwoord invoert. In dat geval kan je een nieuw wachtwoord aanvragen.

  1. Onderaan het inloggen vind je ‘Wachtwoord vergeten’. Klik op ‘Wachtwoord vergeten’.
  2. Vul je gebruikersnaam of e-mailadres in en druk vervolgens op ‘Wachtwoord opnieuw instellen’.
  3. Neem een kijkje in je mailbox. Je ontvangt een mail waarin je instructies krijgt over het instellen van een nieuw wachtwoord.

Let op: deze mail kan in je spambox terecht zijn gekomen.

Wat is mijn gebruikersnaam?

Het gebruikersnaam is het e-mailadres dat je hebt gebruikt tijdens het registreren.

Hoelang heb ik toegang tot de lessen?

Je hebt levenslang toegang. Dat betekent dat je altijd en overal je lessen kunt bekijken, mocht je je geheugen willen opfrissen.

Workshops en Photowalks

Waar vind ik de startlocatie?

Ongeveer een week van tevoren ontvang je via mail aanvullende informatie. In dit PDF-bestand vind je precies waar de start- en eindlocatie is van de workshop of Photowalk. We proberen te starten op een plek die voor iedereen goed bereikbaar is en daar zullen we ook weer eindigen.

Lees dit PDF bestand goed door en markeer de datum in je agenda.

Wat zijn de benodigdheden?

Voor de workshop heb je nodig:

  • Een camera waarmee je handmatig sluitertijd, ISO en diafragma kunt instellen
  • Een (stevig) statief
  • Afstandsbediening of draadontspanner (optioneel, maar zeer handig om te hebben)

Een extra accu is ook aan te raden en zorg voor kleding passend bij het weer en de temperatuur. Heb je geen goed statief voor de workshop? Dan is het mogelijk om een statief te huren voor een kleine meerprijs. Neem hiervoor contact met ons op.

Wat als ik geen goed statief heb?

Een goed statief is ontzettend belangrijk, want de kleinste trilling kan je foto onscherp maken. Als je twijfelt of jouw statief goed genoeg is, neem dan contact met ons op. Het is mogelijk om een statief voor de workshop te huren. Die wordt dan meegebracht door de docent.

Wat als ik vertraagd ben?

Het kan altijd voorkomen dat je om wat voor reden dan ook bent verhinderd. Neem in dat geval contact op met de docent. Het telefoonnummer van de docent staat in de mail die je ontvangt. We kunnen helaas niet teveel afwijken van de starttijd, maar de locaties zijn van tevoren bekend. Je kunt dus tijdens de workshop inspringen.

Wat als er slecht weer wordt voorspeld?

Het weer laat zich lastig lezen. Wanneer de weersvoorspellingen te slecht weer voorspellen zullen we de workshop een à twee dagen van tevoren annuleren. Je ontvangt dan een mailtje of telefoontje. We gaan dan samen op zoek naar een nieuwe datum aan de hand van een datumplanner.

Kan ik een workshop of Photowalk annuleren?

Het is mogelijk om een workshop of Photowalk na bestelling te annuleren. Let hierbij goed op de volgende voorwaarden:

– Annuleren tot 15 dagen voor de workshop krijgt u het volledige bedrag teruggestort
– Annuleren 14 tot 7 dagen voor de workshop krijgt u 50% van het bedrag teruggestort
– Annuleren 7 dagen vóór de workshop geven wij geen geld meer retour

Wanneer ontvang ik het gratis e-book?

Het gratis e-book t.w.v. 19,95 krijg je na je bestelling toegestuurd per mail. Dit geeft je genoeg tijd om het e-book door te lezen en je voor te bereiden op de workshop.

Dit e-book wordt niet meegegeven bij een Photowalk, maar enkel bij een workshop,

Let op: dit e-book mag niet worden doorgestuurd naar anderen.

Wat is het verschil tussen een workshop en Photowalk?

Tijdens de workshop vestigen we veel meer aandacht aan de theorie dan tijdens een Photowalk. Tijdens de workshop ga je echt aan de slag met het handmatig instellen van je camera, de bijbehorende technische instellingen en andere tips.

Een Photowalk is meer gericht op het bezoeken en fotograferen van mooie fotoplekken. Wil je de theorie leren en je camera handmatig leren instellen? Volg dan een workshop of online cursus.

Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google

×Stel hier jouw vraag!